Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Wprowadzanie kultury do marketingu: dla kogo i dlaczego?

Marketing kultury – nowy trend na horyzoncie

Nowoczesne marki na całym świecie szukają nowych, innowacyjnych sposobów na zaangażowanie swojej publiczności. Wśród tych nowych trendów, które zyskują na popularności, jest marketing kultury. Ale co to właściwie oznacza i jak może to wpłynąć na strategię Twojej marki? Zrozumienie tego trendu może być kluczem do odkrycia nieodkrytych możliwości dla Twojej marki.

Phillip Böndel, ekspert ds. marketingu kultury, prowadzi podcast HORIZONT „How to Culture Marketing”, który składa się z pięciu części. W trzecim odcinku, Böndel omawia, dla kogo marketing kulturowy może być odpowiedni i sugeruje, że więcej marek, niż oczekiwano, może uznać to za atrakcyjne.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x