X

Wrażenia z NetVision

W dniach 23 – 26.04.2009 r. miałem przyjemność uczestniczyć w Gdańsku w Ogólnopolskim Seminarium Biznesu i Nowowczesnych Technologii – NetVision. To duże przedsięwzięcie zorganizowali już po raz dziewiąty studenci Politechniki Gdańskiej.

Netvision podzielono na kilka oddzielnych ścieżek tematycznych: „Ambient media”, „Brand management”, „High – Tech”, „Inwestycje pod kontrolą”, „Mobile 2.0”, „Networking 2.0”. W ramach modułu brand management w piątek (24.04.) miałem okazję przeprowadzić prezentację pt. „No to przebrała się marka, czyli brandy w Internecie”.

Podczas konferencji moją uwagę szczególnie przyciągnęło kilka wystąpień. Bartosz Wieczorek z Ad-Vice w ciekawy sposób mówił o targetowaniu behawioralnym. Dyskusja po zakończeniu prezentacji pokazała, że przedstawiciele polskich sieci reklamowych mają konkretną wiedzę na wspomniany temat. Cóż, wypada to sprawdzić w praktyce. ;-)

Natalia Hatalska w interesujący sposób opowiadała o zastosowaniu ambient marketingu w różnorodnych kampaniach reklamowych. Ważnym wnioskiem płynącym z jej prezentacji był fakt konieczności integrowania kanałów niestandardowych z tradycyjnymi nośnikami przekazów reklamowych.

Interesujące dane dotyczące outdooru przedstawił Zbigniew Kaczmarek z AMS. Mam nadzieję, że zostaną one kiedyś uzupełnione o rezultaty kampanii integrujących reklamę zewnętrzną z promocją online.

Jak mówiłem wcześniej sam również popełniłem prezentację pt. „No to przebrała się marka, czyli brandy w Internecie.” Jak wypadła? Najlepiej wiedzą o tym, ci do których mogłem powiedzieć kilka prostych na słów na temat tożsamości marki i jej wizerunku w oczach konsumentów. W najbliższym czasie prezentacja Eura7 z NetVision będzie dostępna w sieci. ;-)

Część oficjalna NetVision to jedna, część networkingowa w postaci imprezy integracyjnej i bankietu w klubie Copacabana to drugie. Ze swoją partnerką nieźle tam się bawiliśmy. Mieliśmy okazję poznać ludzi działających w trójmiejskiej i ogólnopolskiej branży interaktywnej. Serdecznie Was wszystkich pozdrawiamy!

W imieniu swoim oraz zespołu Agencji Reklamy Eura7 chciałem serdecznie podziękować organizatorom Ogólnopolskiego Seminarium Biznesu i Nowowczesnych Technologii – NetVision. Zrobiliście kawał dobrej roboty! Do zobaczenia w przyszłym roku. :-)