X

Wygrany przetarg na nowy startup

W dniu 21 lipca 2010 roku (w dzień ósmych urodzin mojej córki)  po wygranym przetargu podpisaliśmy finalną umowę na produkcję nowego startupu! Do zadań agencji Eura7 należy:

  • przeprowadzenie research’u pod kątem konkurencji, konsultacje i opracowanie strategii startupu,
  • naming, opracowanie identyfikacji wizualnej,
  • zaprojektowanie prototypu serwisu internetowego w oparciu o makiety funkcjonalne,
  • przeprowadzenie testów usability (tutaj skorzystamy z usług firmy, która się w tym specjalizuje),
  • zaprojektowanie szaty graficznej serwisu,
  • realizacja serwisu od strony technicznej, wdrożenie systemów CMSnewsletter i CMSmanager,
  • obsługa marketingowa i przeprowadzenie kampanii promującej startup.

Uruchomienie startupu przewidziane jest na jesień tego roku.

Rynek startupów internetowych w Polsce rozrósł się w ciągu ostatnich kilku lat dość znacznie. Z jednej strony za sprawą „szybkich sukcesów” portali takich jak Nasza Klasa, czy Facebook, o których trąbiły media, z drugiej zaś ze względu na unijny program operacyjny 8.1., który finansuje tego typu projekty. Sukces startupu nigdy nie jest w 100% przewidywalny. Prawdopodobieństwo jego osiągnięcia może być jednak zwiększone do maksimum, jeżeli podejdziemy do projektu opierając się na opracowanej strategii, poprzedzonej porządnym researchem.