Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Wykorzystanie programów lojalnościowych jako strategii wzmocnienia marki na rynku

Interesując nas na ten moment kwestia dotyczy programów lojalnościowych, które są coraz częściej stosowane przez firmy jako narzędzie do budowania trwałych relacji z klientami. Sprawdzają się one jako jedna z najbardziej skutecznych strategii marketingowych, pomagając w utrzymaniu stałych klientów i przyciągnięciu nowych. W świecie, gdzie konkurencja jest ogromna, programy te mogą okazać się kluczem do wyróżnienia się na rynku i wzmocnienia pozycji marki.

Istnieje wiele rodzajów programów lojalnościowych, ale wszystkie mają wspólny cel: zachęcenie klientów do częstszego korzystania z oferty firmy. Możemy wymieniać tu chociażby programy punktowe, programy cashback, programy związane z kuponami zniżkowymi, czy też programy członkowskie. Co ciekawe, wg badań aż 84% konsumentów jest skłonnych do powracania do marek, które oferują programy lojalnościowe.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x