Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Wykorzystanie TikTok w kampaniach reklamowych – trendy 2024

Wprowadzenie

Internet to niezwykły świat, w którym niemal codziennie pojawiają się nowe trendy. W roku 2024 platformą, która wywarła znaczący wpływ na kształtowanie tych trendów, był TikTok. Aplikacja ta stała się nie tylko miejscem, gdzie ludzie dzielą się swoją kreatywnością i pasjami, ale również potężnym narzędziem dla marek, które coraz częściej decydują się na prowadzenie kampanii reklamowych w tym medium.

Wirusowe trendy TikTok

W ciągu ostatnich 12 miesięcy, na TikToku ukształtowały się liczne trendy, które miały wpływ nie tylko na społeczność tej platformy, ale również poza nią. Coroczny przegląd TikTok ujawnia najważniejsze „wirusy” – czyli najpopularniejsze i najchętniej udostępniane treści. To, co je wyróżnia, to często ich unikalność oraz oryginalność, które przyciągają uwagę użytkowników.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x