X

Case study: Kasztanowa Aleja

Agencja interaktywna Eura7 prezentuje najnowszą realizację: serwis internetowy poznańskiej inwestycji mieszkaniowej „Kasztanowa Aleja”.

„Kasztanowa Aleja” jest idealnym miejscem dla osób, które ceniąc wygodę i bezpieczeństwo chcą mieszkać nowocześnie i z klasą.

CEL: Realizacja projektu „Kasztanowa Aleja” była dla nas prawdziwym wyzwaniem. Cele jakie sobie postawiliśmy, przez większość agencji interaktywnych działających na polskim rynku byłyby nie do zrealizowania. A zależało nam na:

  • zrealizowaniu ekskluzywnego serwisu internetowego w technologii Flash,
  • użyciu nowoczesnych rozwiązań i technologii,
  • użyteczności i dostępności serwisu (usability i accessibility),
  • aby serwis był przyjazny wyszukiwarce Google.

Rozwiązanie:

Design
Serwis internetowy „Kasztanowa Aleja” spójny jest z linią graficzną inwestycji. Wyróżnia go ekskluzywność i elegancja. Nie jest przeładowany treściami, a głównymi elementami grafiki są wizualizacje obiektów. Na stronie głównej dostępne jest też wideo prezentujące inwestycję.

Augmented Reality (rozszerzona rzeczywistość)

Pierwsze w Polsce zastosowanie technologii AR w branży developerskiej.

Technologia Augmented Reality pozwala łączyć świat rzeczywisty ze światem wygenerowanym komputerowo. W przypadku budującej się inwestycji mieszkaniowej jest to idealne rozwiązanie do prezentacji budynku w 3D. Do pełni szczęścia potrzeba kamerki komputerowej oraz klucza. Klucz, wraz z krótką instrukcją użytkowania wydrukowany został w katalogu inwestycji. Można go też pobrać na stronie „Kasztanowej Alei”. Zapraszamy do zabawy!

Aplikacja „Umebluj mieszkanie”

Serwis „Kasztanowa Aleja” wzbogacony został o narzędzie, które przyda się potencjalnemu nabywcy apartamentu.  Wystarczy z danego piętra wybrać konkretne mieszkanie, aby móc dowolnie je umeblować. Umeblowane mieszkanie można wydrukować. Można też wygenerować specjalny link z umeblowanym mieszkaniem i wysłać go e-mailem lub przez G, czy Skype.



Użyteczność i dostępność serwisu

Aby ułatwić nawigację po stronach serwisu, zastosowaliśmy technologię SWFAddress, która umożliwia tworzenie indywidualnych adresów URL dla każdej strony wewnątrz Flasha. Dzięki temu bez problemu możemy przesłać znajomemu link do konkretnego mieszkania, np.: http://www.kasztanowaaleja.pl/#/mieszkania/pietro-iii/b-6-3-16.

A na jakie problemy napotka użytkownik, gdy będzie chciał otworzyć serwis na telefonie komórkowym? Absolutnie żadne, wręcz same udogodnienia! Wdrożyliśmy specjalną, bardzo lekką wersję serwisu na urządzenia mobilne. Zawiera ona wszystkie treści merytoryczne dostępne w serwisie (w tym dane teleadresowe na każdej pod-stronie serwisu) oraz pomniejszone wizualizacje inwestycji.

SEO friendly

Pomimo tego, że serwis wykonany jest w technologii Flash, została zaprojektowana i uruchomiona specjalna, tekstowa wersja serwisu w technologii html (na bazie zaleceń Google). W agencji Eura7 taki zabieg nazywamy „mirror html”. Rozwiązanie to umożliwia robotom indeksowanie zawartości serwisu, dzięki czemu jest on widoczny w wyszukiwarce Google.

Na pytanie, czy stawiane przez nas cele zostały zrealizowane, odpowiedź jest tylko jedna. Poznacie ją jak zapoznacie się z serwisem www.KasztanowaAleja.pl. Zapraszamy!

Za Kasztanową Aleję nasza agencja zgarnęła komplet nagród z kategorii „Usługi Profesjonalne”: Webstara Internautów i Webstara Akademii Internetu.

Zakres prac agencji:
– opracowanie koncepcji serwisu,
– zaprojektowanie szaty graficznej,
– programowanie serwisu www.

O Kliencie:
Deweloper Echo Investment S.A. to jedna z największych w Europie firm inwestycyjno-deweloperskich z polskim kapitałem. Spółka realizuje inwestycje w czterech głównych sektorach rynku nieruchomości: budownictwie mieszkaniowym, centrach handlowych, budownictwie biurowym oraz hotelowym.