Nowinki techniczne, Reklama

Zachowuj się, czyli targetuj behawioralnie?

Targetowanie behawioralne jest specyficznym rodzajem segmentacji odbiorców internetowych reklam. Bazuje na obserwacji i pomiarze danych, takich jak odwiedzane strony, treść witryn, wyszukiwane słowa, kliknięcia w reklamy, informacje udostępniane w serwisach społecznościowych.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Mówię, co to ma być. Siadamy i robimy. To daje efekty. Wszyscy są happy. Drugiej takiej nie znajdziesz. Kreacja w Eura7.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x