X

Zaczęło się! Samsung vs iPhone

Powiedzenie, że cały świat czeka na nowe modele telefonów Samsunga i iPhona nie jest przesadą. Przez lata właśnie te dwie marki wyznaczają trendy w branży urządzeń mobilnych, nie dziwi więc, że wręcz czyhamy na kolejne technologiczne rozwiązania.

Flagowy model Samsunga – S8 pojawił się w Polsce już 28 kwietnia, flagowy model iPhona – X dopiero w zeszły piątek, podobnie jak w innych krajach świata. Amerykański oddział Samsunga uznał, że to doskonały moment, aby przypomnieć o sobie oraz wbić delikatnie szpilkę swojemu konkurentowi i to właśnie na jego rodzimym rynku.

Wystarczyło kilka kadrów z życia bohaterów reklamy, a zarazem użytkowników Samsunga oraz iPhona. Na czyją korzyść wypadł spot przygotowany przez giganta z Południowej Korei, pewnie nietrudno zgadnąć, ale sposób, w jaki tego dokonano, budzi uśmiech. Zwłaszcza kiedy film oglądają użytkownicy iPhone – tak, tak, częściowo zaliczamy się do tego grona.

W ciągu tylko jednego dnia reklama zanotowała ponad 6 000 000 odsłon na YouTube. Musicie ją zobaczyć…