Kampanie reklamowe, Najnowsze, Reklama

Zagraj w Xbox One i bądź jak gwiazdy Realu Madryt

Odwieczny pojedynek w świecie konsol: Xbox produkowany przez Microsoft vs PlayStation firmowany znakiem Sony. Dyskusja o tym, który produkt jest lepszy, przypomina wymianę argumentów na temat wyższości Audi nad Mercedesem lub adidasa nad Nike. Każdy ma swoich „wyznawców”, którzy niezależnie od opinii ekspertów kupią produkt ulubionej przez siebie marki.

W związku z premierą najpopularniejszej na świecie kolejnej odsłony gry piłkarskiej FIFA, tym razem w wersji 18, Xbox postanowił umocnić swoją pozycję zwłaszcza na rynku amerykańskim, gdzie radzi sobie lepiej od produktu Sony.

Za przygotowanie kampanii odpowiedzialna była agencja McCann London, która w swym projekcie na nowo odkrywa coraz popularniejsze zjawisko związane z grami, a mianowicie samouczek prowadzący zainteresowanych przez jej meandry.

Zazwyczaj samouczki do gier zawierają wirtualne instrukcje, które osiągają niewyobrażalną liczbę odtworzeń na takich kanałach, jak YouTube. Agencja McCann London, by być skuteczną i prowadzić w tych chlubnych statystykach, zaprosiła do współpracy piłkarzy… Realu Madryt. Gwiazdami spotu reklamowego zostali: Ramos, Modrič, Isco, Vazquez i Ceballos – gwiazdy futbolu nie tylko pokazały swoje niesamowite umiejętności, ale co ważniejsze dla pasjonatów gier, jak odtworzyć ruchy zawodników na Xboksie. Te zaś arkana będą jasne, co oczywiste, dla tych, którzy mając konsolę, nie mają czasu, za to gromadzą wokół siebie i coraz doskonalszych urządzeń rozrywki znajomych i przyjaciół.

A Wy? Wolicie Xboxa czy PlayStation? A może jednak książkę z zapachem drukarni…?

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x