Instagram, Media społecznościowe, Najnowsze, Social media

Zbiórka pieniędzy na Instagramie? Od teraz jest to możliwe!

Jeśli jeszcze nie wyzbyliście się przekonania, że Instagram będzie służył tylko i wyłącznie do publikowania zdjęć i zbierania polubień, to przyszła na to najwyższa pora. Od tego tygodnia wprowadzono nowy sposób zbierania pieniędzy na Instagramie w celach osobistych, dla Twojej małej firmy, przyjaciela lub w sprawie, która jest dla Ciebie ważna.

Funkcja jest analogiczna do tej znanej z brata-giganta, ponieważ już teraz użytkownicy mogą zbierać pieniądze na cele osobiste na Facebooku. W Polsce funkcja obecnie nie jest jeszcze dostępna. Instagram rozpoczął od testu, który objął zbiórkę funduszy w USA, Wielkiej Brytanii i Irlandii.

Przy okazji Facebook poinformował również, że jedynie od stycznia jego użytkownicy zebrali ponad 65 milionów dolarów na zbiórki pieniędzy na COVID-19 i sprawiedliwość rasową na całym świecie.

Jak w takim razie utworzyć zbiórkę na Instagramie? Wystarczy wybrać Edytuj profil, dalej Dodaj zbiórkę, a następnie Zbierz pieniądze. Potem należy dobrać zdjęcie oraz kategorię zbiórki funduszy i dodać szczegóły, aby opowiedzieć swoją historię i zachęcić innych do przekazania darowizn. Następnie należy wpisać dane do platformy „Stripe”, która odpowiada za realizację płatności. Po zakończeniu klikamy Wyślij – wtedy zbiórka zostanie zweryfikowana – i gotowe! Zaczynamy zbierać środki.

Każda zbiórka trwa 30 dni, ale można ją przedłużyć dowolną liczbę razy. Żeby móc utworzyć zbiórkę pieniędzy, trzeba mieć co najmniej 18 lat.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x