Płatki zbożowe Life, będące częścią portfolio Quaker Oats, są najnowszym przykładem marketera branży CPG (producentów dóbr konsumpcyjnych), który postanawia przywołać ducha przeszłości w swojej strategii marketingowej. Działanie to ma na celu przyciągnięcie uwagi klientów oraz wywołanie sentymentu do marki, która od lat cieszyła się popularnością. Decyzję o przywróceniu Mikeya – ikonicznego bohatera znanego z reklamy telewizyjnej z lat 70. – podjęto z myślą o zwiększeniu sprzedaży i odzyskaniu pozycji lidera wśród konkurencyjnych marek śniadaniowych.
Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne
Życie Cereal wraca do łask dzięki nostalgii i kampaniom reklamowym
Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!
Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!
Zobacz odcinkiJeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.